Tabung

Thursday, February 25

im sorry..

huhu entry ni khas utk insan bername boloq bukan name sebenar...
oh man...
y merajok2 ni..
kami gurau2 je la...
i said "pelayer" la not "player"...
erm...ckp touching 3 saat..
tp da jadi bersaat-saat...
oh no..
ade kah kakak yang bersalah??
harap tidak..
kakak mintak maaf..

yang sudah tu sudah...
heheh poyo nye ayat...

n kakak berikrar...
xnk ckp perkare bkn2 kt sume org..bkn boloq je...
ya i know..
kakak mulut jahat ow...
erm terima je la...
owh kakak bile ko nak berubah..
cube la jadi wanita yang kurang bercakap..
bkn kah itu lebey sopan...

erm nampak nye entry ni mmg mengenakan diri sendiri...
erm jam pkul 1.39 pagi...
kakak x titoq lgi...
masalah x selesai..
ati kawan kene jage sebaiknye...
jangan jadi macam kakak...
bkan x jage ati kawan langsung..
cume x reti nak jage ati kawan..
erm ley trime x alasan cmni..?
owh kawan2 ku sume..
maaf kan kakak lagi skali ye..
kakak sedang belajar bagaimana nak menjage bkn 1 ati kawan tp banyak ati kawan yang perlu dijage...
smakin lame kite hidup kat dunia ni..
semakin ramai kawan yang kite dapat...
bile da ramai so banyak jugak la ati kawan yang perlu di jage...

last word 4 this entry..
jangan merajuk nnti cepat tue..heheh
 
-the end-

5 comments:

  1. >[
    >I
    :I
    :( boloq jahat weh..kwang3...
    ;0
    :)
    =]
    ;]

    ReplyDelete
  2. hahah finally u give me a smile...
    alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. me too..
    mintak maaf ye kwn2..
    kesilapan ada dimana2..
    cme kita xsedar bnda tu ley wat org skit ati, mkn ati n xde hati kt kita...
    huhuhu..

    belajar dr pengalaman dan kesilapan mase lalu...

    ReplyDelete
  4. kesilapan adalah lumrah...mohon maaf pd sume org n sentiasa memaafkn org lain...tu yg terbaik....=)

    ReplyDelete