Tabung

Friday, March 5

-night market-

knock2!!!
hehe petang tu tetibe je rase cm nak g pasar malam...
ni kali ke2 kakak jejak pasar malam kat Taman U...
kakak g berteman kan ngn cik alin, boloq a.k.a ayah chik, n cik kabus a.k.a wan
huhu tetibe je
teringat kat tauhu bakar..
heheh teringat kt tauhu bakar or brader yang jual tu??
kuang2...
hehehe...
tetibe rase gatal je tgn ni nk snap2 pic brader tu...
haha i got it..

hoho brani ye ko kakak...
hehe brader kalo gamak ternampak blog ni...
say sorry...
kuang2..
but comey pe..
siap pandang kamera lg tu..
rsenye da puas kakak cover...
hahah rezeki nmenye..
hehehe..
"brade tauhu bakar 2 ye..." sambil sengih2 kt brader tu..
hahaha buruk perangai ko kakak..
smapi2 je mmg serbu tauhu dulu..
mmg x pandang lain da...
cik kabus ngn alin jalan kt pasar malam tinggal kn kakak kt blakang...
siap la kau.!!
hehe joking2 je..
diowng pun mencari makanan kegemaran masing2..

wow, ape dlm kuali tu cik alin???
hehehe wat jakun...
jakun la sbb da lme x g pasar mlm...
rindu pasar mlm kat manjung...
huwaaa!!! nk balik manjung...
rangka ayam pun feberet kakak tau...
nyam2...
tp kakak lebi senang panggil 'tengkorak ayam'
seram x name die...
huahuahua...

ketiga-tiga gambar di atas menunjukkan para pelanggan yang gemar tidur ketika membeli-belah di pasar mlm...
heheh..
yang atas tu cik alin..
yang laki tu ayah chik..
yang mulut sensored tu kakak la..
hahah bibir terlalu seksi la kate kan..
haktui...
haha..
rasenye cik kabus je yang x tido ktike membeli belah..
bgus..
5 bintang utk cik kabus...
wink5x..
 selesai sudah melabur kan saham di pasar malam...
huish sgt ketare bnyk nye kakak beli...
kantoi...
cik kabus ngn ayah chik beli makaroni goreng..
sorang 2bungkus lak tu..
kate mereka beli untuk budak2 bilik skali...
huhu sejauh mane kebenaran kate2 mereka tu...
heheh
cik alin beli kueh tiaw goreng ngn tauhu bakar gak...
kakak beli tengkorak ayam ngn tauhu bakar je...
cik jaja kirim beli keropok lekor..
tu je la yang kami borong...
mamat 2 orng tu beli air 2 je..
bkn nk beli 4...
dush3x..
hehe...
ok nnti nk g beli pasar mlm lg..

-the end-

6 comments:

  1. terima melawat blog saya. hope u will visit again. anyway, sedap tauhu bakar tue ehhehe

    ReplyDelete
  2. hahahhaaa...
    sape tido weh..msuk asap je tu...

    makaroni tu roomate lr...xcye tye empnye tuan lr...
    hmmm...

    xckp nk air jugak...klu x, 1 balang da ayh chik belikn...hik3

    ReplyDelete
  3. si pemburu bintang.>>same2..erm mmg sedap tauhu bakar..1st tyme mkn dlu kt kl la..

    ayied.>>tyme ni ko ade klas german..da la kelas abis kul 7..heheh lenkali ye mok...

    ayh chik>>>xnk ngaku tido..haha..sedap kan makaroni...

    ReplyDelete
  4. memang syok ek pergi pasar,haha...

    ko membuatkan aku rindu same tahu bakar B.p la,aduh!

    ReplyDelete