Tabung

Saturday, March 6

sebak..

title entry sebak...
so entry sedih..
mungkin xsedih bagi korang..
tp sgt sedih bg kakak..
sgt2 mengguris hati...
------------------------------------------------------------------------------------------

saat kakak tinggalkan team..
kakak sedih..
kakak bukan gembira sorak horeyy bile kuar dri team...
mmg kehendak kakak untuk tarik diri..
kakak x salahkan sape2 dalam hal ni...
kalo ikutkan hati berat sgt nk tinggalkan team..
tp kakak rase itu terbaik..
mungkin bukan terbaik untuk team kalau kakak keluar..
tp insyaAllah itu keputusan terbaik untuk diri kakak sendiri..

now kakak bkn lg ahli team 100%???
ntah la..
kakak rase jiwa kakak masih tertinggal kt dlm team..
ade sape2 perasan x??
xderk kowt...
kakak rindu kan team...
rindu sangat...
ade sape tahu???
mungkin x...
kakak je yang tau...

mlm ni kakak tebal kan muka...
setebal2 yang mungkin...
dengan niat untuk melepas kan rindu yang terpendam lame...
kakak tau kakak x diundang..
dan x patut diundang..
kakak yang pilih kluarkan..
so ape sebab lak tetibe korang nk undang kan??
biar la x diundang...
kakak sendiri yang rela menembokkan muke...

jumpe sume terubat rindu...
kakak rase senyum sampai ke telinga...
tp sayangnye bkn semua yang sambut aku dengan senyuman yang sama...
kenapa?
kenape senyuman hambar sekali yang diri mu campakkan pada ku...
1 mase dulu kakak hormat diri mu..
adakah kerana 1 masa dulu kakak telah mengecewakan+menghampakan harapan yang dirimu letakkan padaku lalu senyuman sebegitu yang ku terima...??

kakak tabahkan diri jugak..
biarpun saat itu boley mnyebabkan air mata jatuh bgai kan hujan..
kakak tahan...
kakak berjaya menahan...
tp itu luaran..
dalaman xde sape yang nmpak..
mata berjaya menipu
hakikatnye hati xboley menipu..
kalau ikut kan hati td..
lepas dpt jelingan tu pun kakak da nk balik...
tp apekan daya...
kakak masih rindu pada setiap gerakan2 itu..
jiwa kakak sudah semadi dengan gerakan itu...
kakak keraskan diri dibelakang ..
melihat mendengar segala yang berlaku tadi..
biar puas hati kakak malam tu walaupun bkn kakak yang menggerakkan gerakan..

1 persoalan dalam diriku sekarang..
adakah madahmu diawal td ditujukan untuk ku?
aku bertanye kerana aku terase tempiasnya..
kalau tepat la jangkaanku..
aku hanya mampu ucapkan terima kasih atas segala ilmu yang pernah kau curahkan..
terima kasih..
maaf kalauu tadi balik mcm tu je...
da x tertahan air mate...

*last word...gudluck utk sume..n terima kasih pade ahli yang try ajak kakak join balik..mintak maaf..da mcm terluka dibuatnye..walaupun hati ingin kembali bersama..

-the end-

3 comments:

  1. co0l beb...
    wat derk je...
    be strong la...
    huhu...

    ReplyDelete
  2. kakak join takraw lak...
    bak kate cik pian lr...
    hahahahaaa

    ReplyDelete