Tabung

Thursday, April 1

1 April 1991 - 1 April 2010

salam semua..
hari ini kakak sayang semua orang..
ye, termasuk anda-anda semua..
yelah anda yang membaca tu..
-----------------------------------------------------
1 April 2010..
kakak bukan nak buat 'april fool' hari ini...
tapi kakak nak merealisasikan impian seorang sahabat..
huahua..
dan di atas permintaan mu..
terimalah...
(video have been delete)
"walaupun ko x mintak aku men gitar tp ni kire hadiah dari aku k.."
hehe

"semoga panjang umur ye beb.."
---------------------------------------------
kakak mintak en belacker ajar main lagu besday pakai gitar..
terima kasih black..
sehari saje kakak belajar tau..
haha lagu sonang pakai satu tali je boleh le kakak oi..
hehe pedulik..asalkan bunyi lagu itu sudah la...
ni lah cikgu gitar kakak..
garang ke???
x pun..
hakhak..
erm gambar ni telah menimbulkan isu..
xtau la isu tu serius ke tidak..
adoi..
kawan2..ini gambar xderk pape lah..
kakak menggunakan hikmat die untuk kakak merealisasikan impian seorang sahabat..
itu sahaja...
ok...
jangan tuduh black macam2..
kesian die tau..
n thanks lagi sekali pade black..
sebab kasi wa pinjam gitar lu beb..
~~~wee~~

-the end-

11 comments:

  1. ahakkks..welcome kakak..mok dh ke belom video ni?

    ReplyDelete
  2. belum...
    mls nk gtau..biar die perasan sendiri je..
    haha

    ReplyDelete
  3. credit to peneman setia waktu blaja gitar a.k.a PA kakak xde ke?

    adoiyai...

    ReplyDelete
  4. alamak...
    sorry lah PA...
    i lupe letak name u ek..


    "thank jugak pada PA kakak... Miss alinto"

    ReplyDelete
  5. wiwittt laaa.....
    mmg kontroversi la cik dayang....
    weeeeeeee...
    ehem3....=p

    ReplyDelete
  6. kurang kan kontroversi..tingkat kn prestasi

    ReplyDelete
  7. wehhh !!!!!...
    seriuss....
    terharu glew beb !!!!!...
    hahahahaha...
    thanks dayg,black,alin, n sume2 laaa...
    huhu...
    ptot laaaa ak cam pelik jeee...
    btw thanksss...
    huhuhu...

    ReplyDelete
  8. heheh akhir nye ko perasan jugak entry ni kan..
    heheh...
    suke ko erk....

    ReplyDelete
  9. hehe fid ucap tahniah macam farid tu kawin je...
    huahuahua...


    alin..jadik jugak akhirnye..nasib bek x g wat show tyme kelas tech comm td..
    haha

    ReplyDelete