Tabung

Monday, April 12

Dinasour

salam...
perjalanan dari UTHM ke Parit Raja..
oh stop...
patuhi lampu isyarat..
jika tidak dipatuhi mungkin anda akan mengalami kecelakaan...
menempah kecelakaan sendiri..
mahukah itu semua terjadi..?
tepuk dada tanya tanya selera..
tanya selera?
selera hari ini nak makan rangka ayam la.
selalunya rangka ayam ada jual di pasar malam sahaja..
tetapi bukan hari-hari ada pasar malam bukan.
so mana nak beli rangka ayam jika anda mengidam disaat-saat genting..?
jangan risau..
kakak ada jawapannya...
haha..
anda pasti berpuas hati..
yang ini kakak tidak panggil rangka ayam
atau tengkorak ayam..
yang ini kakak panggil rangka dinasour..
wow bunyinya agak menyeramkan bukan..

--------------------------------------------
lokasi: sebelah Restoran MEGA, depan kedai Diddy Pizza dan buju belakang Wellward..
(harap korang paham..lalala)
seorang peniaga yang sangat peramah..
memang peramah bagi kakak..
harga: saiz besar RM4.00
saiz kecil RM3.30
kakak sarankan beli yang besar..
untuk lelaki makan sorang pun cukup kenyang..
bagi wanita boleh kongsi dalam beberapa orang yang mereka suka..
biasalah tank kecil..
------------------------------------------
ini lah dinasour yang diperkatakan oleh kak azie (roomate cik alin)

zigot
||
embrio
||
fetus
||
baby dinasour..
------------------------------------------------
tetapi dinasour yang dijual itu mungkin masih fetus..
anggaran kasar sahaja..

jika anda berminat sila lah cuba..
kami dah cuba dan berpuas hati meratah fetus dinasour ini..

-the end-

9 comments:

  1. kakak ni mnusia ke ap??
    mkn dinasour lak!!
    stu persoalan dcni erk!!!
    plez answer...

    ReplyDelete
  2. well sedap pe makan dinasour..
    asyik dinasour je makan manusia..
    cuba kite mengubah sikit perkara itu..

    haifz>>karnivor pun karnivor la..
    haha

    ReplyDelete
  3. waa... lapar... cafe tsn jual masak lemak lalat je... x suke..
    nk sikit boley?

    ReplyDelete
  4. bd u know what..mlm td kitorang g beli ayam tu lagi la..
    huhu tapi terpesong ke kedai kasut..
    lelong 5hinggit je la..

    ReplyDelete
  5. ohhohh.rangka ayam sedap.makan time lapar.haha.

    ReplyDelete
  6. mmg sedap hingga mengigit tulang temulang nya

    ReplyDelete