Tabung

Monday, April 12

keseraman

bayangkan satu hari kita berjumpa semula selepas lima tahun berpisah. 
Kita habiskan masa seharian borak-borak kat bilik awak.
kita bercerita tentang hidup masing-masing selama tidak berjumpa.
tiba-tiba telefon rumah awak berbunyi.
awak pergi turun bawah untuk menjawab telefon dan berjanji dengan saya akan datang semula jumpa saya dekat bilik awak.
bila awak angkat telefon.
rupa-rupanya, pangilan dari seorang sahabat.
dia bagitahu yang saya sudah meninggal akibat kemalangan pagi tadi.
sekarang apa yang awak nak lakukan???
sanggup tak awak naik semula ke bilik awak macam apa yang dijanjikan tadi???
kalau kita sahabat sila jawab persoalan ini....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
ha hambek kau..seram tahap gaban kakak baca...sorang sahabat hantar sms kepada kakak..haiyo mujur tak basah suar..hahaha..kalau sorang2 dlm bilik mau kakak lari lintang pukang...
so kakak reply msg die dengan menjawab

"hehe quiet scary story..maybe i'll faint that time..so i dont know how can i go upstair to see u"

hakhak..takutnye...

kalau anda menerima mesej sebegini bagaimana????

9 comments:

  1. bd da kne.. haha.. nasib baek tgh feeling mse mkn.. bc msg pn x abih.. lau x... huhu..

    ReplyDelete
  2. tk pon nk kene jugk...xpena kene la...haha

    ReplyDelete
  3. kebasahan? banyak makna 2...

    ReplyDelete
  4. tok suh la sape2 anta msg ni kt tok...

    ReplyDelete
  5. ak koma 7 saat pas bce mcj uh..

    ReplyDelete
  6. nasib bek idup balik..
    kalo tidak, pasti saku akan merindui pakcik tinggi ni kan3

    ReplyDelete
  7. aku xkene pn...
    knekn org ad lr...
    hahahahahaa

    ReplyDelete
  8. hahah boloq mmg jahat kenekan orang

    ReplyDelete