Tabung

Friday, April 2

pemergian demi pemergian

salam...
pagi tadi kita dengar seorang lagi seniman pergi menghadap Illahi..
al-fatihah...
ucapan takziah kepada keluarga Mior Ahmad Fuad Mior Badri atau lebih dikenali dengan Din Beramboi..
-------------------------------------------
lumrah kehidupankan..
hari-hari mesti ada kematian..
baik melayu, cina, india..
atau bangsa-bangsa yang ada di bumi ini...
ini bermakna kita pasti akan merasa kehilangan dan mungkin kita juga yang hilang..
cuma tidak tahu bila masa akan berlaku....
-------------------------------------------
tapi bersediakah aku untuk kehilangan...
Ya Allah, aku bermohon kepadaMu
berikanlah kekuatan kepadaku...
untuk menanggung segala kesedihan yang bakal aku lalui...
----------------------------------------
pagi tadi kakak terima sms dari umi..
menyatakan atuk kakak dimasukkan ke wad ..
sudah banyak kali atuk keluar masuk wad...
tapi kali ini kakak rasa tidak sedap hati...
kakak cakap kat umi 
study week nanti kakak nak balik...
mesti balik...

baru tadi (tengahari)..
umi mesej suruh balik malam ni..
selepas selesai test physic..
ok kakak balik malam ni jugak...
celarunya rasa...
macam mana kakak nak jawab physic malam ini...
apa-apa pun kakak kena balik jugak..
kakak nak balik jugak..
lantak lah bertolak pukul 12tengah malam sekalipun..
thanks Alin sebab nak teman kakak..
thanks Jaja sebab nak jadi 2nd driver...

to all reader..
doakan perjalanan kami malam ini...
Johor ke Perak..
doakan kesihatan atuk tercinta saya...
saya belum bersedia untuk kehilangan beliau...

-the end-

1 comment: