Tabung

Friday, May 21

Nur part 2

salam Nur..
kakak wat entry buat Nur lagi..
walaupun hari tu dapat jumpa Nur kejap sangat..
tak sempat nak sembang panjang-panjang..
banyak kakak nak cerita kisah-kisah yang dilalui..
ada yang sedap didengar..
ada yang menyapah untuk didengar..
Nur, kakak nak tanya pada Nur sesuatu..
selama Nur kenal kakak, Nur rase kakak ni jahat ke??
kakak dah berusaha untuk jadi kawan yang terbaik buat Nur..
sejak dari kecil lagi..
ingat tak masa kat labuan dulu..
memang dah macam kembar betul kan..
tak boleh kalau tanpa Nur
makan sama
mandi sama
main sama
tidur sama

ingat tak masa ni..
haha mesti Nur gelak kan..
gambar ni kakak jumpa dalam album..
tapi tak banyak gambar kenangan kita..
sekarang dah besar..
Nur da boleh kahwin dah..
hahah kakak gurau je..
nak jumpa Nur tapi nak kena tempah tiket balik Labuan ar..
tunggu ye Nur..
hehe

*disaatku hati gundah gulana, aku memikirkan sahabat ku Nur sahaja yang mampu membuat aku mengukirkan senyuman

-the end-

1 comment: