Tabung

Wednesday, July 21

Malam Cakna Warisan MHS 10/11

salam..
dah lama tunggu saat ini..
nak masukkan video malam cakna ni...
malam cakna merupakan malam kebudayaan bagi Minggu Haluan Siswa 10/11 hari tu..
kesemua kolej kediaman akan terlibat untuk mempersembahkan persembahan mereka yang bertemakan satu Malaysia...


tempat pertama
kolej kediaman Tun Fatimah


tempat kedua
kolej kediaman Tun Syed Nasir



tempat ketiga 
kolej kediaman Melewar

tahniah kepada semua pemenang...
antara penari2 dari kolej kediaman tun fatimah..
mempersembahkan tarian hindustan

tarian melayu
jurukamera yang tak bertauliah
tarian satu Malaysia yang mengabungkan tarian melayu, cina, india serta tarian sarawak...

persembahan dari kolej kediaman yang menyanyi kan lagu tema satu Malaysia..

jual muka
jual muka lagi
omg! kenapa awang begitu excited...see othman very Chinese look..
yea jangan terkejut tengok siapakah gerangan jejaka disebelah saya...
memang bukan artis..tapi mungkin dia agak popular dalam kalangan blogger2...
inilah Mel Romeo...
tak sangka boleh jumpe dengan otai blogger ni..
nice person...
selamat menjalani kehidupan di UTHM...hehehe =)


majlis dah abis..sekarang tibalah masa geng teknikal untuk bergambar...
korang sangat best...
kakak-kakak yang best
abang-abang yang best...
unit teknikal the best...

***ralat di sini...kakak nak upload video persembahan kolej kediaman tun fatimah, tun syed nasir, dan melewar..tapi sangat menduga kesabaran tuan hamba...gila berjanggut kakak tunggu...padahal size video tu below 100mb...ape masalahnyeeeee....grrrrrr

-the end-

4 comments:

  1. huhu mlm plg best !!!
    tp xnmpk pn dayang kt dpn =,=

    ReplyDelete
  2. ha cmne ley x nmpk..sepnjag2 majlis dyg duk depan jge kamera la syg..

    ReplyDelete
  3. lorhh really? huhu. pdhal duduk dh kire dpn and plg tepi . hehe. well, dlm pale fikir nk blk tido sbb xthn dgn aircond yg sejuk dek den ngah demam =,=

    ReplyDelete
  4. siannye die...eh kamu dpt kos ape kt sini...nnti kalo jumpe tego la dyg k

    ReplyDelete