Tabung

Friday, July 9

spring potato..

salam...

ada siapa-siapa yang pernah mendengar tentang 'spring potato'???
mungkin ada yang pernah dengar dan ada yang belum pernah dengar..
apa yang menarik pada spring potato ini??
yang kakak pasti spring potato ini sangat sedap..
huhu kalau tak sedap kenapa kakak nak masukkan entry pasal spring potato ini kan..
-------------------------
lokasi : pasar malam, Taman Universiti, Parit Raja
hari : setiap Rabu

kakak pasti ini kiosk spring potato yang telah di standardkan..
untuk makluman semua..
pekerjanya haruslah memakai uniform yang telah diselaraskan..
ini merupakan gambar lama..
kini mereka sudah memakai uniform berwarna oren hitam..
ini kiosk original..
Sprong Potato dihasilkan menggunakan sebuah mesin khas..
100% made in Korea..

menarik bukan potato ini..
bukan sahaja memilik bentuk fizikal yang unit tetapi rasanya juga sedap..
rugi pada siapa yang tidak mencuba..
anda boleh memilih beberapa perisa yang disediakan seperti
black pepper, bbq, sweet corn dan cheese..
harganya setanding dengan rasanya..
bagi kentang yang bersaiz kecil harganya RM2.50
manakala untuk saiz besar pula RM3.00..
berpatutan bukan..

kakak mendapat sumber tamabahan tentang spring potato di blogspot mereka..
ini pula website terbaru mereka..
but still under construction lagi..

first in malaysia..
berbanggalah dengan makanan di Malaysia..

SELAMAT MENCUBA

-the end-

9 comments:

  1. wahhhh~~~~
    sperti enak jerr....
    tp npe jauh sgt..ble kat perak nk ade nihhh....=(

    ReplyDelete
  2. rasenye kat perak pun ade..refer blog mereka...

    ReplyDelete
  3. sedapnya... dia tak jual yang laen ker? ayam ker, daging ker?

    ReplyDelete
  4. alin ko bley bli sendiri la..
    huahua

    ReplyDelete
  5. owh mereka mmg jual kentang sahaja

    ReplyDelete
  6. promote mesty dapat free...he3..
    nk jugak..p cm xbest jep..hek3

    ReplyDelete
  7. wa..suka2...nak try gak ar...parit raja kat na pun x taw....hehe...johor ke

    ReplyDelete