Tabung

Monday, July 26

wanabe 'pembaca berita' ?

salam...
hari tu kakak dan kawan2 pegi tengok pameran...
pameran ape ntah...
mcm2..
kebanyakan pameran berunsurkan warisan negara kita...
ade booth istana negara...
kolej asrawa..
RTM..
Radio Johor..
----------------------------------------------------------

ini tempat pameran yang paling kakak suka...
Aswara...
berangan nak masuk aswara.....
layak ke?
aswara x main lah pakai booth ni..
dia punya pameran dalam bas je..
ini fakulti kegemaran saya..
alin nyanyi sikit
penuh kepuraan
...................................
next booth ni menarik sikit..
jom layan...
kat depan booth RTM...
Dr Asmara baru sudah mengendalikan rancangan Suara Siswa...
Apakah ini???

dan ini juga...
apalah yang minah ni buat dalam tv..
muat plak tu dia masuk dalam tv tu...
eh2...nama tu...
macam kenal je kan....
haha saja2 je gedik cube bakat 'pembaca berita'...
sebenarnya baca berita sukan pasal skuasy tapi gambar belakang kuar pelik2...
bola sepak la..
bola keranjang la..
ha yang kt gambar atas tu pun xkenal sape die...
pernah ke tengok pembaca berita pakai baju bengkel???
mesti tak pernah kan..ha so tgk la puas2
Dr. Asmara nk tangkap gambar bley x???hik2 gedik plak..

ok dah...hahah kebetulan je jumpe Dr. Fazley ni..
ingat nak join dlm rancangan Suara Siswa..
tapi kelas x abis lagi tyme tu...
dah tak tau nak cakap pe...

-the end-

2 comments: