Tabung

Tuesday, August 31

biadap

dua hari berturut-turut..
lepas ni apa lagi..
ada lagi ke?..
xpuas lagi ke?..
seronok ke??..
seronok mungkin bagi aku jadi biadap sebegitu..
jangan biarkan kebiadapan membelenggu diri...
kelak makan diri..
sejarah hidup memang seorang yang biadap..
ada sapa kesah???
ada ruang aku berubah..
aku berubah..
tapi keadaan selalu tak terjangka..
mangsa keadaan..
keadaan terdesak..
mendesak..
dilihat seperti ayu..
sekali bermadah biadap..
itulah aku...
suka ke tgk aku jadi biadap...
biadap tidak beradab..
--------------
biadap
biada
biad
bia
bi
b
bi
bia
biad
biada
biadap
--------------
untuk sipolan..just wanna say sorry..
tak terasakah diri di ayam2 kan??...
ayam kampung...
ayam bandar...
aku cukup terasa seperti di itik2 kn...
itik serati...
seolah2 menunjukkan satu sikap yang tak baik..
bukan seolah2 dah..
memang dah tunjuk..
-------------
ku ulangi...
mana mahumu..kesopananku mahupun kebiadapanku???
-------------
mencari ruang kembali..



No comments:

Post a Comment