Tabung

Tuesday, September 14

dentum dentam..

salam...
akhirnya dapat jugak kakak main mercun dan mungkin mengalahkan meriam buatan budak-budak lorong sri hakim tu ye..
hehehe..
ingatkan balik manjung terus nak bakar mercun-mercun yang ada...
tapi disebabkan kawasan perumahan asyik ada polis peronda buat rondaan je..
so niat dibatalkan..
malas nak soal jawab dengan polis tu..
----------------------
kat kampung main mercun memang syok...
mercun peringkat bertama..
mercun naga...
---------------------

mercun peringkat kedua..
mercun roket..
----------------------

mercun peringkat ketiga..
berapa meter mercun papan ni tak sempat nak ukur...
hehehe
yang ada sakit jantung diminta untuk masuk ke rumah..
mercun papn ni bunyi dia tak boleh nak pause2 ye...
---------------------------

ni mercun peringkat keempat..
alamak, belajar bahasa cina tak abis so tak tau apa yang dia tulis kat mercun tu...
hasilnya
wah chantikkan kawan-kawan...
-----------
ini mercun peringkat kelima...
budak-budak panggil mercun bateri..
tak tau lah cap energizer ke apa ke..
hasilnya 25 letupan bunga api pelbagai warna...
---------------------
puas lah hati meletup-letupkan duit..
sekian..
ahahaha

-the end-

No comments:

Post a Comment