Tabung

Wednesday, September 8

khas buat kekanda

salam..
entry kad raya lagi...
--------------------
kakak pergi beli kad raya untuk seseorang..
huish2 untuk siapakah kad raya ini????
kekanda???
siapakah kekanda kakak..
haish bikin kontroversi ini..
-------------------------------
bukan-bukan...
ini bukan kakak punya...
ini sepupu kakak punya...
kakak cuma diarahkan untuk membeli kad raya ini dan diserahkan kepada suaminya...
kenapa sepupu tak bagi sendiri???
owh sebabnya...
sepupu sedang dalam pantang dekat kampung (Terengganu)
suaminya sedang bekerja di Perak....
sekarang anda boleh berasa legakan..
hahah apakah???
hahha lihatlah betapa malasnya kakak nak tulis kad raya...
im just capture d msg, print out n paste...
siap...
along tu lah sepupu kakak...
honey tu anak mereka...
okey...semoga berbahagia ke akhir hayat...
selamat hari raya...
-the end-

4 comments:

  1. Buatkan untuk aq gak..
    nak bagi insan yang kuharap dari jauh tu..
    huhuhu..

    ReplyDelete
  2. mksudnye aku jd posmen untuk ko...
    hai ari tu kan dah bg dekat orang yang diharap dari jauh..kira ok la tu..nk cmne lagi..heheh siap kasik sendiri lagi..sipu2 plak..

    ReplyDelete
  3. hehe..
    tersenyum sipu2 malu la plak aq nih..hihihi..

    ReplyDelete