Tabung

Saturday, September 18

raya rumah adik tipu-tipu..

salam...
owh my adik tipu-tipu..
terima kasih jemput raya rumah...
sedap spegheti mak buat tu..
sate pun sodap...
nak tambah tapi segan..
heheh .
haish budak-budak ni..
aku baru tinggal beberapa bulan...
dah melekat korang dua ek..
pesan kakak kepada kamu berdua...
jangan macam-macam ye dik..hihihi...
hey adik kenapa tinggi sangat..
padahal kakak kaw ni sudah berkasut tinggi..
hish
asalkan kau bahagia k...

------------------------------
to Kamarul Azizi
kakak mintak maaf lama sangat tak berhubung dengan kamu...
bukan sombong ye...
masing-masing sibukkan..
kamu dengan training lagi..
buat terbaik untuk serantau k..
jangan buat perangai
biar orang buat taik kat kita..
jangan kita buat taik kat orang...
banyak-banyak bersabar..
tak payah hukum dia k..
itu kerja Allah swt...


-the end-

2 comments: