Tabung

Tuesday, September 7

yang ke 100...

salam...
haip2 guan ada hutang belum langsai...
mari melunaskan hari ini..
hari tu follower dah mencecah 100..
mekasih-mekasih pada sesiapa yang sudi follo blog kakak yang tak seberapa ni..
siapakah gerangan follower yang ke-100 ni...
namanya nazemie 
belog beliau agak menarik tertarik kaw memang da boom
cakap guna jari..
orang lain cakap guna mulut tapi dia special
guna jari...
jari tangan or kaki itu kakak tak tau lah..
tanya beliau sendiri..
hehe
----------------
sebenarnya dia ni classmate kakak masa dekat sekolah teknik...
so nak buat entry ni tak perlu nak menginterview beliau pun..
tapi mintak maaf atas kelewatan membuat entry ke-100 ni...
.......................
-the end-

2 comments:

  1. wahh , heehee .. memang kena dgn waktu kan aku folo kakak . ahakz .
    tengkiu kakak . yeahhh ! im ur 100th folowers !! hureyyy !!

    ReplyDelete