Tabung

Wednesday, October 20

20/10/2010

salam..
wah-wah cantiknya tarikh..
kalau berpandukan status difacebook kakak pada tarikh cantik ini
"20/10/2010 tarikh chantek macam amoi chantek"
---------------------
ada orang cakap kalau tarikh cantik ini kena lah ada peristiwa istimewa untuk dijadikan kenangan..
hoyei...
so apa jadi dengan tarikh chantek kita???

hey-hey cik alin
apa jadi eh???
hahaha tarikh chantek kita macam tak berapa nak chantek je???
sumpah lawak + sedih + apa lagi...
ini semua rahsia kita ye alin...
wakakak..
hahah tu lah..
kan malam tu dah cakap
jangan $%^&
jangan $#^%
jangan %$%^%
hahhah..
------------------------------------------------------
benda pun dah lepaskan...
benda sedih pun kita macam gembira je
kita ni waras ke tidak cik alin oi
hahah
musykil lah...


"lab report I love U so much"

yes tarikh chantek untuk lab report punya kenangan

hahahaha

-the end-

10 comments:

  1. hahaha..

    betol3 !
    xtau la waras ke x ni .. ??
    kau punye pasal la..
    aq bgtau mak aq !
    xpenah aq cmni..
    sob~sob~sob

    ReplyDelete
  2. adoi, jgn sdh2.. trkh cntik2 ni, msti hepi. :P

    ReplyDelete
  3. salam

    a'ahhh ramai yang jadikan tarikh cantik sebagai kenangan indah ..

    11.11.11 tarikh cantik sayaa .. hehe

    ReplyDelete
  4. ada kew tarikh cntek ng xcntek??
    ha3

    ReplyDelete
  5. alin : adakah aku yg bersalah dlm hal ni???
    ah xmo copot2..
    akubilang sama bapak aku..

    ReplyDelete
  6. wsalam en rashid...owh tu tarikh chantik kwn saye gak...sye punye pun hampir chantik la taun dpn...01/11/2011

    ReplyDelete
  7. boloq: ade2..contohnye yang berlaku pde kakak ngn cik alin la

    ReplyDelete
  8. pada kome je??
    cmne ng kteowg?? bad date??

    ReplyDelete