Tabung

Saturday, October 30

hari yang ceria

salam..
pernah dengar lagu ni tak
"ceria bersama ribena hari ini, segar sentiasa riang sekali"
means kanak-kanak ribena yang sedang riang gembira
ah kelaut...
-------------------------------------------------
ingat tak hari itu kakak cerita pasal malam jamuan silat yang ada denda-denda kotak beracun tu lah..
sekarang dah ada sedikit gambar pada hari berkenaan..
jom layan..
----------------------------------------
start pukul 3.30petang dah pergi ambil ayam serta makanan-makanan lain..
ayam kena bakar sendiri..
hehe
erk..kakak tak faham lah..
boleh pakai ke kaedah ini untuk buat api dalam masa yang singkat???
hahah abang ikbal wat bijok ar..
kak sepet pun cakap dalam hati
""boleh ke mamat ni??"
hehe
berseloroh sahaja..
yang ni pun sama..
ingat tenung benda tu boleh keluar api terus ke apa??
yang berkipas tu mintak maaf sebab tak reti nak duduk molek-molek..
haha
yang ni kot baru pakai teknik yang berkesan..
"tengoklah siapa yang hidupkan api tu"
tiba-tiba kak sepet bersuara..
hehe yela kak sepet yang punye..
wakaka
sesi bakar ayam..sampai rentung-rentung..
hehe tipu je..
ni port pertama..
masa hujan kami bakar dekat tempat lain..
tapi gambarnya tiada la pulak..

apa kata kita berbalik pada lagu yang dinyanyikan diawal entry..
"kanak-kanak ribena sedang riang gembira"
did u see any child in the picture??
memang tiada kanak-kanak...
tapi yang riang ada..
kalau tak percaya tengok lah gambar kat bawah ni
tengok betapa riangnya mereka berdua..
haha
------------------------------------------------------------------
setel..
gambar makan macam takde je..
memang takde lah kan..
tak menyempat...
semua lapar..
tak rajin nak pegang kamera..
hehe
gambar lepas makan ada lah..
 sumpah huduh bila senyum macam ni..
tapi walau apapun..
senyum itu satu sedekah..

tetamu terhormat..
jurulatih dan keluarga..
anak kecil itu bakal campion satu hari nanti..


hamboi kak odie kusyuk membaca..
tengok lah gambar masing-masing nak balik sudah..
tiga dara pinggitan yang menjadi rebutan ramai..
choiiii.
haha
lawak-lawak je..
-----------------
ni 'Drama King' terhebat tahun 2010
sedih jalan cerita dia..
menangis-menangis warga mak-mak kat luar sana kalau tonton cerekarama ini..


gambar tamat..
video????
NO!!!
Mama tak suka!!..
haha


konklusinya, kakak gembira + penat hari itu..terima kasih team silat UTHM kerana telah menjadi sebahagian dari hidup dayang..i cant life without this team..chewah..

thanks to senior Hazamir dan keluarga kerana sudi hadir pada malam itu.


-the end-

8 comments:

  1. nak tgok video kakak dgn kanak2 ribena tuh!!hahaha

    ReplyDelete
  2. ooo..buat jamuan x ajak pun...

    ReplyDelete
  3. ye nak..baju pinjam je..
    mak tak sampai lagi ke vietnam nk beli baju vietnam nih..haha

    ReplyDelete
  4. bukan mak asal dr vietnam ke ??
    haha

    ReplyDelete