Tabung

Tuesday, October 26

madu tiga???

salam..
entri sengal dipagi buta yang sengal..
madu tiga???
siapakah yang bermadu??
siapakah yang dimadu??

OMG!!!
so apa korang fikir bila tengok gambar ni??
sahabat baik yang bermadu..
memang sengalkan
gambar ni dekat dalam facebook Jaja
dengan caption
"muka mak mak"
cait apa lah punye caption..
tapi hari tu memang kami saja nak pakai tudung fesyen ni same-same..
comel tak???
pergi BPmall semata-mata nak minum cool blog..
ops kantoi minum ais..hehe
---------------------------------------------
layan sikit kitorang mengarut komen gambar ni..
sekarang silalah gelak guling-guling kalau rasa lawak..
kalau tidak abaikan sahaja..
bab ngarut memang serah pada kami bertiga..
----------------------------------------------------------------------------
pssst : dekat sebelah jaja tu ada seorang lelaki sebenarnya..adakah itu suami kami????
hahhah..tettttt

hint : masa pergi BP ni memang kami berempat...3 perempuan 1 lelaki..

*kalau lelaki tu baca diam2 sudah lah kan..biar mereka tertanya-tanya..

hahahhahaha nak gelak dulu sebelum lelaki tu gelak...

ingat ini cuma gurauan semata-mata

-the end-

10 comments:

  1. bawah eskelater pon jadi amek gambo!

    ReplyDelete
  2. diam2 jugak..
    hahaahhahaahahahahahah
    (ops, over gelak pulak)

    ReplyDelete
  3. bro manggos : dah situ je menarik nk bergambar..haha

    ReplyDelete
  4. banyak lagi kot tempat kat bpmall tu nak amek gambo..
    ahahhaa

    ReplyDelete
  5. kat mane??cube share skit idea tu..hehe..kalao nk join tangkap gmbr pun ape salahnye kn3

    ReplyDelete