Tabung

Sunday, October 10

patah tumbuh, hilang berganti

salam...
alhamdulillah...
10/10/2010..
tarikh 'heyshe' jadi hakmilik kakak..
-----------------------
siapa heyshe????
sebelum kita kenal heyshe, mari kita mengenang kembali 'baby'..
baby dalam kenangan..
tarikh perpisahan--08/08/2010
baby sekarang sihat bersama owner baru..
sekarang kakak tak risau dah..
sebab selalu je nampak baby malam minggu kat lumut...hehe..
---------------
dan sekarang...
lahirlah heyshe...
anda sudah bersedia??
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
akhirnya kakak dapat kereta yang di idamkan
satria neo..
hehe..
satria..
owner lama anak jiran dekat rumah(Manjung)..
kakak faham perasaan along(owner) saat melepaskan kereta kesayangan..
along jangan risau..
kakak janji jaga kereta ni macam along jaga...
dan ingat semua pesanan yang diberikan...
nway, i loike this car..
warna asal colour kuning...
skang kaler lagi menyerlah..
baru sebulan tukar colour...
-----------------------------------------------------------

kenapa jual 'baby' amik 'heyshe'?????
sekarang kakak akan jawab semua persoalan...
baby - engine L5..ayah risau kalau ada apa-apa masalah kereta tu susah sikit..
lagipun ayah jauh..
tak tau kedai2 yang berkaitan...
sebab tu lah jual..

heyshe - engine standard...papehal senang kot..member2 pun ramai...terutama epy(kawan saya) si penasihat automotif kakak..thanks a alot epy..papehal kakak roger u je...
dan dari dulu memang suka kereta satria..
dulu pakcik ada pakai..
warna putih...
memang cantik...
--------------------------------------------------

welcome 'heyshe'
=)

-the end-

18 comments:

  1. faisal : amik ja bha..ku tak kesah..kawan2 punya pasal..

    ReplyDelete
  2. wau..boley tumpng la pas nih..huhuhu

    ReplyDelete
  3. wah,,new kuda belang ke??
    nk nek..hu3

    ReplyDelete
  4. ader pulak ko kate kete maman udin cun?
    bosok ader la dah al ejos macam nak gi perang.

    ReplyDelete
  5. hahaha... ambk lps tu jual. ble? :P

    ReplyDelete
  6. fuiyoooo...
    wiwitttt heyshe....=)

    ReplyDelete
  7. boloq : ni bkn kuda belang..mcm singa sikit la..garang

    ReplyDelete
  8. maman is : ala bru nk bodek2 maman udin la...tp cntik jugak la satria nye sebelum melebu parit

    ReplyDelete
  9. faisal : oh kalau macm tu x boleh la..hilang lah aset ku

    ReplyDelete
  10. kak key one : heyshe malu2 kene ngorat ngn kak key-one..

    ReplyDelete
  11. berbaloi.. jage heyshe bebaik...

    ReplyDelete