Tabung

Sunday, November 14

janda hot anak empat

salam...
hari ini kakak kena pergi dewan Pejabat Tanah dekat Manjung..
buat apa?
bakal terjawab nanti..
tengoklah janda meletop ni..
bawak anak-anak ke majlis anugerah cemerlang Pusat Pengajian Balqis..
inilah nasib seorang ibu tunggal yang ditinggal kan suami terchenta (bila berkahwin pun tak tahulah)
ada tak muka anak-anak yang serupa dengan ibunya???

 anak-anak sedang berjalan menuju ke dewan..

haha sebenarnya inilah tugas kakak kalau ada dekat rumah...
menggantikan tugas umi dengan ayah untuk menghadiri program-program sekolah..
perkara biasa..
mesyuarat PIBG
sain report card
majlis anugerah
semua yang berkaitanlah...
-----------------------------------------
patutlah aku ni dah macam mak orang kadang-kadang..
erm anggukkan saja kepala bila orang tafsirkan kakak ni sudah berumah tangga..
sengal gile...

-the end-

8 comments:

  1. haha..
    tahniah anak2 dapat anugerah ye mak...

    ReplyDelete
  2. haha..a'a dapat anugerah..ibunye dapat anugerah jugak...'ibu mithali'..hahah

    ReplyDelete
  3. hahha apakah maksud di sebalik kate2 matdin???tersirat ni

    ReplyDelete
  4. kekekeke..
    mak jan sama besar je ngan anak2 dia..

    ReplyDelete