Tabung

Monday, November 15

lahanat!

salam..
maaf jikalau tajuk terlalu kasar..
tapi memang itu yang sesuai untuk aku lemparkan pada manusia yang dikurniakan akal tapi tidak tahu menggunakannya..
---------------------------------------
seorang sahabat menjumpai satu video yang errrrr terlalu jijik bagi aku
klik untuk lihat video bangsat
oke aku tau aku pun bukan baik sangat..
pakai tudung pun on off je..
bersosial juga..
tapi aku ni reti agak lah sikit daripada perempuan dalam video tu..
jadi bodoh sampai macam tu kerana seorang lelaki..
come on la perempuan..
apa lelaki tu bagi kau makan tiap hari ke?
baik kau duit tiap bulan?
huh
-------------------------------------------
kalau tiada perasaan malu pada manusia sekeliling sekali pun..
tapi malulah pada Allah s.w.t
-------------------------------------------
melayu yang sedang layu..
itulah contohnya..
sebab tu tiada kemajuan
yang ada cuma peningkatan jumlah anak luar nikah..
fikir-fikirkan lah...

-the end-

8 comments: