Tabung

Saturday, November 13

mukadimah...

salam..
kakak sedang menunggu mana-mana sahabat yang membawa kamera tempoh hari..
hehehe..
seronok jadi talent bersama kak hafsa..
abg zul dan kak kim photographer terbaek dari ladang..
cepat-cepat upload..
-------------------
tak kisah jika dilabelkan sebagai 'gila kamera'..
kerana memang itu..
hahaha...
gambar simpanan sendiri tak banyak sebab lupa nak pesan dekat ayah suruh bawa handycam..
so sebagai mukadimah..
jamah mata lah dengan gambar yang ada dari handphone kakak..
tak hebat dalam meng'shoot' ni..
so hasil pun biasa-biasa sahaja..
sebab tu lebih suka gambar di ambil..
haha sengal..
 jinakkan helang ini..
hehe..
tak banyak pun beli coklat kat Langkawi sebab
bukan pemakan coklat tegar..
so beli untuk adik-adik je..
--------------------------------

chantek tak??
----------------
nantikan entry fullversion tentang hari- hari di langkawi..
tunggu gambar lagi cantik-cantik k..
weee

-the end-

2 comments: