Tabung

Friday, November 12

pembelot??

salam...
siapakah pembelot?
adakah kakak?
erm owh kakak pun kurang pasti
------------------------------------
mungkin ada yang tertanya-tanya keputusan silat kebangsaan hari itu..
keputusannya kakak kalah..
kalah dengan Kelantan 4-1
hehe..
kecewakah?
pun tak pasti..
tapi ada ke manusia yang gembira bila kalah??
fikir-fikirkan..
--------------------------------------
suasana di dalam dewan seri @#$%^(tak ingat), Kolej Matrikulasi Perak, Gopeng..
14 pasukan yang mengambil bahagian termasuk Angkatan Tentera Malaysia, persatuan Gayung Malaysia dan Lincah Malaysia..

ini kak lusy..
hoho proses cari geng masa ni...
yela masuk team Johor tanpa mengenali seorang pun..
dan menjadikan kakak seorang yang pemalu dan kurang ramah diawal hari bersama mereka..
tapi alhamdulillah mereka semua baik dengan kakak..
bertambah lagi sahabat-sahabat kakak..
--------------------------------------------------
suasana perlawanan
Johor vs Terengganu (final)

ATM vs Pahang (final)

semua perlawanan mantap..
tak seperti perlawanan kakak..
banyak yang perlu diperbaik..


dua orang pesilat Johor berjaya melangkah ke pusingan akhir..
tapi hanya mampu berpuas hati dengan pingat perak sahaja..
keputusan keseluruhan untuk kontijen 
2 perak
3 gangsa

alhamdulillah..
mungkin ramai pesilat Malaysia yang kecundang masa game kebangsaan..
janganlah kecewa dan berputus asa..
kita mencari produk terbaik dari yang terbaik untuk mewakili Malaysia 
di Sukan World Champion, Jakarta nanti..
sama-sama kita doakan pesilat Malaysia dapat membawa pulang pingat emas..
InsyaAllah..
------------------------------------------------------------
macam biasa...
lepas game kena ada kritikan untuk membina...
--------------------------------------
cuba cari mana kakak??
seronok bersama kontijen harimau selatan..
seronon kenal kakak-kakak serta abang-abang

ditegaskan di sini..
kakak bukan pembelot..
cuma diberikan peluang serta tanggungjawab untuk membawa nama Johor.
Perak, jangan berkecil hati..
begitu jugak dengan W.P Labuan..(teringin nak wakil negeri kelahiran)

"alang-alang menyeluk pekasam,
biar sampai kepangkal lengan,
alang-alang dah jadi pembelot
teruskan jela perjuangan"

-the end-

8 comments:

  1. main ok..cme kne baiki lagi..kne training lagi..sepak front jgn lompat.. ok..jgn fokus nk tgkp sgt.. ok..alang2 jd pembelot, teruskan smpai berjaya..hahahah... hujan emas di negeri org..hujan batu negeri sendiri..

    ReplyDelete
  2. abg ikbal : tq atas komentar diberi..tula org nk buang kefokusan tangkap kaki tu..

    sama-sama lah kita jadi pembelot yang mengharumkan nama UTHM..hehe..kita menadah butiran emas dinegeri orang kan..

    ReplyDelete
  3. ehh dayang lahir kat labuan ke?? patut la muka ad mcm org sna. hehe. anyway perbaiki lg , dh kire hebatlah dayang wakil UTHM and Johor :)

    ReplyDelete
  4. ye qila..dyg lahir kt sane...
    thanks ye..
    tak hebat lagi..cume rezeki menyebelahi dyg

    ReplyDelete
  5. kalah menang adat permainan dayang..
    apa2 pun kak huda still nk ucap tahniah..
    training hard ag after this..dayang msti lbih buat ag bgus..game ri tu kurg persediaan n kurg trainig..
    i always support you dik dayang..we 1 team,1 fmly...chaiyok2..

    ReplyDelete
  6. beznye...jd pesilat...
    bleh pukul2 org...

    ReplyDelete
  7. thanks kak huda..
    kak huda pun bnyk mase lagi..
    kite training hard same2 ok..

    ReplyDelete
  8. ezu..jom la join pukul2 orang..hahah

    ReplyDelete