Tabung

Friday, November 12

tawar hati

salam..
sigh...
"sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ketanah juga"
sembunyilah macam mana sekali pun..
akhirnya aku tahu juga..
tak guna kan..
sekarang baru aku tahu..
ok aku faham..
dah faham..
faham sangat..
baiklah..
itu yang kau hendak..
teruskan..
jangan patah balik..
tapi aku pun macam tak sangka..
sampai macam tu sekalikan..
benci sangat kot kau kat aku..
takpe lah..
aku terima..
aku tak cari kau dah..

ya Allah,
terima kasih ya Allah..
akhirnya kau tunjukkan juga penyelesaiannya pada aku..
dia terbaik tapi bukan terbaik untuk aku..
atau mungkin aku yang bukan terbaik untuk dia..
aku redha ya Allah
aku terima..
walaupun berat
aku betul-betul terima..
terima kasih ya Allah..

-the end-


No comments:

Post a Comment