Tabung

Wednesday, December 15

Air laut itu masin

as salam...

hari ini kakak bawak cik Alin pergi mandi dekat Teluk Batak..
Teluk Batak atau lebih dikenali dengan Teluk Batik..
di sini kakak mengambil kesempatan untuk minta maaf kepada ayah chik (boloq)
sebab hari tu datang Manjung tak sempat nak bawa pergi teluk batik..
lain kali kalau datang lagi kita pergi okey...

sudah bersedia untuk mandi..
yeah jom terjun!!!

okey sekarang nak cerita lawak..
serius lawak..
pandai cik alin buat lawak..
so wajib cerita
wajib tayang
wajib gelak

tiba-tiba
"euw masinnya air ni"

kakak agak terkejut
"alin tak pernah mandi laut?"

alin
"tak pernah"
"tau air laut masin tapi tak pernah rasa"

aiyak
kakak gelak guling-guling dalam air (guling-guling tu tipu je)

register masuk raja lawak nak tak alin?

ijoy je ikut..
baby merajuk tak nak ikut..
pasal ape ntah...

-------------------------------------------------------
lepas mandi kite round lumut sikit..
alin takut tengok air laut
lagi-lagi kalau atas jambatan..
so sukacitanya saya meningkatkan water confident beliau..
masa mandi kat pantai pun mandi kat tepi-tepi je..
ops saja kantoi kan..

saja je kakak berhentikan kereta tepi port orang memancing...
betul-betul dekat dengan air..
"alin cube pandang kiri"
hehehe kakak kejam...
"alin senyum sikit..aku nak tangkap gambar ni"
miahahahaha

-the end-
-------------------------------------------------------------------

5 comments:

  1. baru tahu alin xpenah mandi laut dan takut. haha

    ReplyDelete
  2. tu la mus xnk bawak alin mandi laut

    ReplyDelete
  3. haha..
    aq tetap xkonfiden lagi untuk menempuh hari2 yang mendatang...

    mus, bawak g mndi air terjun aq suke...heeee

    ReplyDelete