Tabung

Friday, December 31

dinner MTUN

as salam..
tan nak banyak cakap 
sebab makan time!!
hehe..
tapi gambar makanan takda pun..
ceh..
tengok suasana pun jadilah eh..

majlis perasmian dan makan malam MTUN telah diadakan di DTTI...

cuba anda lihat di layar putih itu..
mujur kabur..
kalau tidak anda-anda pasti teruja..
ok kakak tipu..
kebetulan sahaja montaj ada gambar kakak..
ohho sumpah segan..

kakak sudah bersedia untuk makan...
anda???
hehe..
*apasal dengan mata saya macam orang nangis??


ayoyo macam ayu terlebih pulak minah ni...
ayu ke??

pakcik, cantik tak gambar kita???
miahahahaha
*lepas ni aku kena kejar dengan kekasih kau...

-the end-

4 comments:

  1. hahaha...kekasih dia an serumah dayang..skandal pak cik aizat..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tp masalahnye ade ke kekasihnye?haha em sebb ade pic ak...ak nk follow la blog ko nih...haha

    ReplyDelete