Tabung

Thursday, December 30

yaw

as salam....
setelah berhempas pulas training
hempas pulas ke??
tak jugak lah..
banyak main jugak..


tiba hari yang dinanti..
MTUN..
Malaysian Technical University Network..
--------------------------------------------------
tengok sikit peserta solo kreatif putera puteri UTHM...
srikandi dan pendekar..

alamak
gambar pakaian full set tak ada.
tapi yang ini adalah..
ini hanyalah lakonan semata-mata..

---------------------------------------------
masa peragaan tepat 3minit
tapi kakak dah buat salah sikit..
masa rolling kaki terkeluar dari gelanggang
erm confirm-confirmlah banyak tolak markah...
redha je lah...

wajah lepas dah selesai game..
wah lega-lega..
terima kasih kak sepet datang tengok walaupun kene jaga bahagian badminton
hahah mengular sebenarnya.

ini bakal world champion..
tapi yang kakak musykil sekarang..
ni nak main silat mewarisi ibu dan ayahnya ataupun 
mahu menceburi sukan boxing..
haiyak..

-------------------------------------------------------
hey kawan-kawan..
game dah habis..
sosial time..
heavennya bila masing-masing dapat minum ais..
ops...

ok hari tersebut KFC milik team silat UTHM..
buat bising tak hingat dunia..
mengalahkan budak sekolah..
mujur tiada yang pergi main playground yang disediakan...

takde posing lain dah kot..
habis idea mungkin..
hahaha..
seluar kaler-kaler yang menarik perhatian..
ada geng boleh lah pakai seluar kaler-kaler macam ni..
cuba kalau sorang-sorang je pakai seluar kaler-kaler pastu pergi makan KFC..
mau ke korang pergi???
mesti orang awam usha atas bawah..
betul ke tidak budak ni...

ok gambar menarik untuk entry ini...

-the end-

4 comments:

  1. pe2 pon tahniah tw dyg....
    =)..
    rugi xdpt g tgk game ri tu....huaaaaa..hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah pesilat UTHM...tp makan KFC x jemput pun...hu3..

    ReplyDelete
  3. sal : thanks sal..
    tu la dapat tau sal ade dtg sini..heheh kantoi

    ReplyDelete
  4. cikgu ezu : thanks ya..kfc version cikgu ezu belanje plak kot...haha

    ReplyDelete