Tabung

Saturday, February 5

pandai mak aku buat lawak

as salam
memang berhabuklah blog kakak tanpa entry-entry baru
bukan tiada benda untuk di coret..
cuma tiada mood untuk bermain kata-kata....
 tapi hari ni ada satu cerita yang akan disimpan menjadi kenang-kenangan...
-------------------------
kakak baru sahaja sampai kampung
terus buka laptop..
dan agak kagum sedikit bila kat kampung dah boleh pakai broadband..
wah makin hebat kampung saya...
mungkin lepas ni nenek benar-benar mempunyai akaun facebooknya..

ok berbalik kepada cerita yang nak disampaikan...
kejadian di dalam kereta perjalanan menuju ke kampung tercinta...
kakak bawa tak lah laju mana pun..
100km/h tapi

umi : kak, jangan laju sangat lah
kakak : mane boleh...boyfriend tunggu...(niat nak bergurau)
umi : puteh ke???(aik ingat pula mak aku ni tentang kesah percintaan lepas pmr)
kakak : eh mane ada..dia dekat damansara lah (yakin gile jawapan saya...)
umi : kucing neneklah..
kakak :!@#$%^& (ok terdiam dan maluuuu gile....)

okey tu sahaja
sekian terima kasih..

3 comments:

  1. haha...
    berhati hati sebelom menjawab.
    ke umi saje nak kenekan kau ?
    ibarat mengangkat tangan ke bahu mata ke atas..
    haha

    ReplyDelete
  2. dayang..ak dh follow ko..jgn lupe follow ak tau..heheh.ak bru nk berjinak jinak ngn blog nie,,
    teman nie slow skit dri mike..=)

    ReplyDelete