Tabung

Sunday, August 28

tart nenas

tak kesah pun kalau tak baca..tapi ini ruangan kakak...biar kakak tulis apa kenapa mengapa...kakak pun tak tahu kenapa dengan kakak sekarang...sseolah-olah kekurangan..kekurangan sesuatu yang berharga...kenapa lah rasa nak marah membuak-buak..

bile kite ckp xnk..tak payah tanye2..aku dah bosan la macam ni..aku xde macam semua org ade..ape benda ntah...rase nak memberontak sgt apesal ntah..aku pun tak faham..aku xrase kosong sekarang...alu rase amat serabut sekarang..
ape pasal pulak hari raya nak bergaya...lantak aku la nk beraya ke tak nak..aku rase sekarang ni aku x susahkan sape2 pun...itupun aku yang dibodohkan..ape benda ni..tak faham la dunia ni...
bila jadi  macam ni...baru tahu sekuat mane kaki ko nak lari laju2..tp ko tak boleh lari dari perasaan yang macam ape ntah..

aku tak beraya pun orang susah hati..aku beraya sakan pun susah hati jjugak..abis nak macam mana lagiiiiiiiii....

dah xde perasaan nk raye2 ni..aku bukan budak kecik lagi...kad2 raya aku pun dah tergendala..lantak la...aku dah tak ada jiwa untuk semua tu...

sekarang ni aku bukan nak tunggu raya baru nak mintak maaf dengan semua orang...sekarang jugak aku nk mintak maaf kalau aku ada buat salah..aku dah lama maafkan semua yang aku kenal...kalau ada yang tak nak maafkan aku tu..harap maafkan jela...dah maaf baru aman kot..

1 comment:

  1. amboi sakan marahnya.sabo kak,sabo.kakak femes sangat,semua orang nak ambik berat pasal kakak.what can u do is just ignore peoples like that.they are loser.

    ReplyDelete