Tabung

Saturday, March 17

noktah

Assalamualaikum,
hye and hello.

hari ini kakak nak cakap pasal noktah.
noktah tu yang ini .
nampak tak?
kakak tunjuk lagi sekali .
anda sedar kehadiran noktah . (dan sekali lagi dia  muncul)

minggu-minggu final ni mestilah semua sibuk mentelaah
and i noticed something
rasa benda ni dah jadi habit.
bila kita tulis tulis tulis then tiba-tiba kita nak bercakap lepas tu kakak tengok kertas yang kakak tulis tu mesti ade noktah, padahal ayat tu tak habis pun lagi.
kakak gelak dalam hati je dengan habit yang mungkin remeh tapi haha..

kbai nk sambung study basic of electric and electronic
paper isnin ni..

1 comment: