Tabung

Thursday, September 13

the best will gain the stress

yeay normal lah tu..
kakak lupa pulak nak share some news yang dah tak berapa nak new la tapi sudah jadi old sikit..
5hb Sept..kakak terima call dan saya dan saya dan saya diminta untuk masuk kerja pada 1 Okt...
Alhamudillah wasyukurillah..
sangat menikmati dan mempergunakan moment menganggur yang cuma tiga minggu lebih..
cuma??
tak tau dia punya bosan macam mana..
rasa lah jugak macam mana jadi surirumah..
cuma beza nye xde suami je
bangun kemas rumah masak kemas dapur basuh baju sidai baju..
mmg mudah je
tp yang tak mudahnyeeee..
ini part paling geram sebenarnye..
lepas minum tak reti basuh cawan
kadang-kadang cawan ada dalam peti ais
pastu cawan berderet atas kabinet
cerita pasal cawan je la..
yang lain malas nak cerita..
adik adik kakak semua baik dan rajin..
cuma kerjasama tu kurang..
sampai cik abang saya pun terkejut dengar saya jerit-jerit..
argh stress sebenarnye..
sbb ckp sopan2 ni deme buat dek je...
bebel tu memang dah satu kemestian...
tp jangan ingat lelaki tak membebel..
adik aku tu pun membebel jugak kat adik-adik bawah dia..
nampak tak istimewanya adik aku yang 2 orang tu..
gaduh tak usah cakap la...
yang tu tunding yang ni,
yang nu tundng yang tu...
ok stop..cerita lain pulak.


takut lah nanti bila dah start keje pastu penat
bile penat ni emosi susah nak kawal.
tu saje ok tata

No comments:

Post a Comment